onsdag 26 januari 2011

Fånge i soffan

Febern har gått ner för dottern till en mer okej nivå. Idag är den 39.5 istället för 40.4 som igår så det är jätteskönt. Men det blir en dag i soffan för mig tillsammans med henne. Hon vill inte släppa iväg mig allt för långt direkt. Vad sonen kommer tycka om att bara vara hemma är en annan sak. Jag gissar att det kommer bli protester.
Tur att vi även har en bärbar dator så jag kan kika på den istället för alla barnfilmer som kommer visas på tv'n, det gör att tiden går lite fortare.

Maken har antingen blivit bättre eller håller en lägre profil nu när dottern blev så sjuk. Han klagar inte lika mycket nu iallafall...haha... Men han är på jobbet nu så vi får väl se hur han är då han kommer hem.

"Mamma vilken är du? Jag är Buzz Lightyear." "Mamma man får vara en till också, vilken är du? Jag är Bonsai, en sån där grön figur och så är jag Andy. Mamma vem är du? Och så är jag den som leker med Barbie"
DET HÄR KOMMER BLI EN LÅNG DAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar