onsdag 2 mars 2011

Byteskvällen resultat

Det hade varit lite folk på byteskvällen vilket resulterade i att mycket av kläderna var kvar. Så säljarna hade mycket att släpa hem. Jag kom dit med tre kassar med kläder/skor/leksaker och jag kom hem med två. Så jag sålde lite åtminstone =)

De hann inte räkna ihop vad alla hade sålt för så jag får hålla ut tills nästa vecka. Men jag som hade gjort en lapp med alla priser på gick igenom vad som saknades och kom fram till att jag borde sålt för 825kr. Dock kan jag missat skriva upp något likaväl som jag räknar med risken för svinn eller ska man kanske kalla det stöld. Jag vill inte tänka att någon kanske stulit något men tyvärr finns risken och då tar jag det i beräkningen. Så slutgiltiga summan får jag veta nästa vecka.

 Stressen lyser i mina ögon

Här är jag på väg till byteskvällen. Vagnen laddad med kläder och två kassar till. Stressad som vanligt vilket jag inte riktigt vet varför jag var eftersom jag ändå var ute i god tid. Kanske berodde det på att jag alltid annars är sen och därför infann sig stressen av ren vana ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar