fredag 11 mars 2011

Fredag förmiddag: Glädje i vardagen

Dottern sov hos mormor i natt så jag och sonen begav oss till öppna förskolan direkt på morgonen så han också fick ha roligt. Där fick jag veta resultatet från försäljningen som var för några veckor sedan och jag tjänade 750kr efter säljavgiften var betalad. Det var mindre än vad min lapp sa hemma så någon har plockat på sig kläder/skor/leksaker för 45kr utan att betala för sig. Jag anade att det skulle bli så så jag var förberedd. Jag berättade inte för de ansvariga om min förlust, 45kr känns okej ändå. Det hade kunnat vara värre. Roligt ändå med de 750 kronorna =)

När vi kom hem blev det en biltur för att sonen skulle somna så jag passade på att åka till blomsteraffären där jag plockade ihop en blombukett till en vän som inte är på topp nu och skickade dem med blomsterbud. Jag fick nyss ett sms där hon tackade och var mycket glad över blommorna. Det känns bra att göra någon glad =)

Nu är det dags att hämta dottern hos mormor för att sedan åka och handla lite (läs. mycket) godis =)

Kram på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar