söndag 20 mars 2011

Toys 'r us en solig dag

Den här underbara soliga dagen tillbringade vi på allra bästa sätt i.....bilen. Vi skulle kunnat tillbringat den betydligt bättre än så men vi valde att åka till Toys 'r us för att handla födelsedagspresenter till tre stundade kalas. Främst till sonen som snart fyller 2 år (tjoho) men först till två kalas som dottern ska på nästa helg. Då är det dags för ett 4 års kalas och ett 6 års kalas så var hittar man inte leksaker på ett bättre ställe än Toys 'r us. Lustigt nog tycker jag om att vara där =) Jag går gångarna fram och tillbaka och tittar på alla möjliga saker som vi ska handla. Kanske tycker jag att det är roligt eftersom jag går där i lugn och ro medan maken springer efter sonen som är mer vild än tam. Han jagar runt så svetten pärlas i pannan...haha....så strosar jag runt i lugn och ro...haha... Jag vinkar till dem ibland då vi hamnar i samma gång och dottern kommer och kollar vad jag har hittat för något då och då. Annars går jag helt själv =) Det skulle vara intressant att byta men då skulle inga saker handlas eftersom det inte är makens favoritsyssla. Han jagar garanterat hellre sonen dubbelt så mycket bara han slipper leta efter någon lämplig present till rätt barn. DET skulle stressa honom mer ;-)

Vi har kommit på den bästa presenten till sonen... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar