torsdag 3 mars 2011

Hjärtan på posten

Jag blir alltid lika glad då det ligger paket i brevlådan. Ännu bättre om jag inte minns vad jag har beställt. Men igår överträffades det också då jag hittade ett blått paket med ett stort ritat hjärta på till mig. En sådan liten sak som faktiskt gör mig extra glad.

Det visade sig innehålla dotterns Sobea byxor. Hon blev så fin =) Då hon satte på sig dem njöt hon av hur mjuka de var =) Roligt att hon gillar sina "Jasminbyxor" (från Disney's film Aladdin. Jasmin har liknande byxor) som hon alltid kallar mina =)


Ett paket som jag tidigare har fått som också gjorde mig sådär extra glad var ett rosa fint inslaget paket från Veraphoto. Korten var sedan även inslagna i rosa silkespapper. Man blir så glad. Säkert just av den anledningen att paket sällan är fint och omsorgsfullt inslagna. Därför uppskattar man det när man får det =)


För några år sedan fick jag en cd-singel hemskickad med Wille Crafoords låt "Nathalie's vals" utan någon avsändare. Jag vet fortfarande inte vem som skickade den till mig men jag blev glad. Så oväntat. Jag har sedan dess undrat varför jag fick den. Så om du har en teori eller kanske rent av vet så får du gärna berätta det för mig =)




Jag ska se sen om jag får ta ett kort på dottern i sina fina byxor och lägga upp här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar