lördag 12 mars 2011

Familjen på lekland


Vi åkte till det skapligt nyöppnade leklandet i staden och lekte hela familjen. Jag hade hört att det skulle vara rätt litet men ingen hade beskrivit lekställningen. Den var rolig, en stund. Kanske är man bortskämd med Busfabriken men två rutschkanor kändes lite snålt. Barnen hade roligt men dottern gav spontant detta ställe 10 poäng och Busfabriken 100poäng  men hon hade roligt då vi var där och hon ville inte åka där ifrån så helt fel kan det ju inte vara ;-) Det passar som ett nöje om man har ett par timmar över och vill låta barnen springa av sig.

 
Bollhav är ett måste



Dottern hjälper sin lillebror



 
Så gulliga de är =)



Full fart



Dottern åker rutschkana...



....likaså sonen...



 
....och jag.



Dottern kastade bollar på mig



 
Och lyckades få med sig övriga familjen på sitt uppdrag.



Och visst lyckades de träffa mig...haha...



Sonen åker cykel...men vem kör?



Jo, maken förstås! ;-) 
Jag undrar om hans leende är för att han skäms eller för att han faktiskt gillar det ;-)



 
Sonen är nöjd men visst såg maken nöjdare ut ;-)


Nu är det dags för flygande mattan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar