söndag 27 mars 2011

Seg dag

En riktig söndag idag. Så seg... Fast den blir väl som man gör den till. Och jag satte ribban redan i morse då jag valde att vara osminkad och gå i mina Sobea byxor idag. Haha...det värsta var att en kompis till dottern och hennes mamma var här och ringde på så min tanke att ingen skulle se mig så här föll rätt platt. Haha...jag försöker förtränga att det har hänt.

Annars har dagen tillbringats framför datorn i letande efter ett bra hotell då jag och sonen åker till Rimini. Jag har hittat några fina men min beslutångest gör att jag inte kan välja just en. Så jag sitter och tittar på bilderna och läser recensioner för fullt men inte blir jag klokare för det =)

Dottern är på kalas hos en dagiskompis. Hennes stora idol Eric Saade uppträder samtidigt i Eskilstuna idag så hon har velat fram och tillbaka vilket hon skulle välja. Då min vän berättade för mig att han skulle dit bestämde sig dottern direkt för att åka dit istället för kalaset men efter hon lekt med dagiskompisarna fick Eric Saade stå tillbaka och så håller vi utkik efter andra gånger han kommer uppträda i närheten. För att se honom, det SKA hon. Han är så bra och så snygg enligt henne =)

Ska jag kanske än en gång försöka välja vilket hotell det ska bli....hm... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar