onsdag 23 mars 2011

Lek i solskenet



Jag och barnen åkte till en lekplats för lite utevistelse i den härliga solen igår. Barnen tyckte att det var riktigt roligt.








Dottern älskar att skrämma mig så givetvis skulle hon högst upp ;-) 

Några dagar till ska jag nog vänta innan vi åker dit igen för det var så pass mycket snö kvar och den bar mig inte. Konstigt nog ;-) Och sonen hade som underhållning att gå ut på den djupaste snön och skrek på hjälp så jag sjönk ner 30cm för varje steg jag tog i mina vårskor då jag gick till honom så som sagt, vi väntar några dagar till =)

Men så snabbt snön smälter. Det var ju bara några dagar sedan jag kämpade med snön på tomten och konstaterade hur mycket det fanns kvar och vips så är det nästan borta =) Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar