fredag 18 mars 2011

Trots och godis för välbefinnandet

Nu trotsar vi ovädret för nu ska lördagsgodis inhandlas....okej, fredagsgodis känns mest exakt nu för jag kommer garanterat kasta mig över påsen i kväll....hm....efter maten....hm....när vi kommer hem från affären....hm....i bilen, så fort vi satt oss i bilen då vi handlat godiset. DET låter mest troligt ;-)

Inte för att jag behöver godis. Eller jo. Jag behöver godis för mitt välmående men inte för min kropps utseendes skull. Jag har flubbat till mig riktigt ordentligt den senaste tiden vilket egentligen inte borde vara direkt chockartat eftersom jag faktiskt vet att det som äts och som inte förbränns, sätter sig så snyggt i volanger kring midjan. Ändå blir jag lika förvånad varje gång...haha...

Men det tar jag itu med en annan dag. Nu är det ju fredag och i morgon lördag så det passar mycket bättre en annan dag. Jag har till och med övervägt att jag kanske ska acceptera att jag ser ut så här. Det här är kanske den formen jag ska ha för mitt godissugs välbefinnande ;-) Jaja, hur som helst är det inte intressant idag för att nu ska jag köpa GODIS =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar