måndag 14 mars 2011

Öde

Världen känns öde idag. Eller världen är väl kanske att ta i, jag har trots allt enbart befunnit mig på orten. Men då jag och barnen åkte och veckohandlade i morse precis som alla andra måndagsmornar var det otroligt få människor och bilar i rörelse. Jag vet ju hur mycket folk det brukar vara så jag fick titta både en och två gånger på klockan för att försäkra mig om att klockan inte var en timme mindre än vad jag trodde. Men nej, jag hade koll på tiden.
Haha...det låter kanske tragiskt att jag handlar samma dag och tid jämt men det fungerar bäst den tiden har jag kommit på, det är inte lika mycket folk då och sedan har jag hela dagen och veckan faktiskt att göra annat...haha... Jag har funderat på att kanske handla på tisdagar istället för att ta ut svängarna riktigt, riktigt ordentligt i mitt med villa, volvo (nej, skulle önska att det var en Lexus men det är en SAAB) och vovve-liv men nej där går gränsen ;-) Skämt åsido...

Känslan av lite folk håller i sig. Undra var de har tagit vägen... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar