tisdag 15 mars 2011

Dragkamp i all evighet

Då dammsugaren gick sönder och maken hämtade in den gamla så undrade jag varför vi ens bytte från den. En fin Electrolux Ultra Silencer och det var inga fel på den. Trodde jag.
Jag hann enbart sätta i sladden innan orsaken for över mig. Sladdj-vln åker in hela tiden så man har dragkamp hela tiden då man dammsuger. Och det irriterar mig så otroligt mycket. Som att det inte är tillräckligt tråkigt att dammsuga, den ska motarbeta mig samtidigt.

Nej, och vi har fortfarande inte köpt någon ny för jag kan inte bestämma mig helt för vilken vi ska ha. Jag har en i tanken som tydligen ska vara Electrolux bästa dammsugare på evigheter men om vi nu ska köpa den, var ska den då inhandlas. Inte lätt att ha beslutångest med allt. Men om jag känner mig själv rätt så behövs det inte så många turer med dragkamps-dammsugaren till innan jag åker och handlar en på första närmaste affär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar