lördag 5 februari 2011

Beslutångest

Vi har ju bestämt oss för att åka till Toscana i Italien i sommar men så fick vi veta igår att flygbolaget vi ska åka med startar en ny flyglinje till Kalabrien. Just Kalabrien var mitt allra första val. Dit vill jag såå gärna. Men skillnaden mellan Toscana och Kalabrien är enorma. Från att vi bestämt oss för en liten privat vingård mitt i ödelandet utan någon egentlig stad i närheten till riktigt hotellkomplex precis vid havet i Kalabrien.

Vilken skillnad. Båda har sin charm men på helt två skilda sätt. Det blir att tänka efter ordentligt.

Som jag egentligen har väntat på den här flyglinjen och så blir jag mest bekymrad då den kom. Hur ska vi kunna välja? Man blir aldrig nöjd... Men samtidigt är det knappast sista gången vi åker till Italien så nästa gång tar vi det ställe dit vi inte åker i sommar. Vilket kan det vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar