fredag 4 februari 2011

Kladdigt och gott

Barnen och jag har bakat lite idag. Inget avancerat utan det blev kokosbollar för det har jag varit sugen på länge. Barnen tyckte att det var riktigt roligt men som vanligt står de och småäter medan jag slutför bakningen. Men så gott det är. Totalt underskattat.


Sonen är sur för att han inte får äta obegränsat ur alla ingredienser. Just här var det kakaon som lockade.





Oj, hm...en kokosboll hoppade visst in i min mun...ojdå...


Dottern är så duktig på att baka. Övning ger färdighet...haha..


Smet och kokos i halva ansiktet 



Dottern klarade sig över förväntan men lite klet blev det i ansiktet.


Ytterligare hm....EN kokosboll hoppade in i min mun...pss...säg ingenting ;-) Vi behöver ju inte avslöja för maken att vi gjorde dubbel sats utan vi låtsas att det är en vanlig enkel sats eftersom det är vad som max finns kvar...haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar