söndag 27 februari 2011

Biomys med dottern och en hoppande gris

Dottern fick välja vad vi skulle hitta på idag och hon valde att gå på bio "Hotell Gyllende knorren" för att alla andra saker kan man göra andra dagar men filmen vet vi inte hur länge den går. Smart tjej!
Det var jag som fick äran att följa med henne =) Vi var lite busiga och köpte godis till filmen trots att det faktiskt är söndag. Dottern älskar att ha hemlisar och göra busiga saker så det var en toppengrej att göra =) Dock tyckte hon att jag var alldeles för snabb på mitt godis...haha... Man ska tydligen vänta till filmen börjar tycker hon men det var för svårt för mig. Till slut sa hon åt mig att sluta äta...haha...och det var några jobbiga minuter innan jag fick börja äta igen ;-)






Filmen var inte den bästa. Visst roligt och så men den blev lite långtråkig, för MIG, ska jag tillägga. Dottern älskade varje minut av den och var helt inne i filmen. Varje gång det var något roligt, tokigt eller dumt så vände hon sig till mig och gjorde en passande grimas. Min lilla älskling så söt hon är =)
Jag hade läst en urdum recension av filmen i den lokala pressen där de sågade den samt berättade hela filmen. Så jag visste precis hur den skulle sluta vilket var rätt trist. Men en sak hade de rätt i och det var att då det var 20min kvar så satt man och kollade klockan för att man hoppades att den skulle vara slut. Fast jag började nog titta redan 40min innan den slutade. Men som sagt, dottern älskade den och det är det som är huvudsaken. Det var inte för min skull vi såg den...


Mamma- och dottermys

1 kommentar:

  1. naawm. lilla bumpamys :) vad roligt att hon gillade den :)

    SvaraRadera