onsdag 23 februari 2011

Sentimental och bebis

Idag känner jag mig lite sentimental så jag har plockat fram korten från då barnen var nyfödda. Så här sitter jag och njuter av hur små och underbara de var. Underbara är de givetvis även nu så missförstå mig inte ;-)

Eftersom vi är lika dåliga som de flesta på att verkligen framkalla korten har jag bestämt mig för att börja framkalla några i taget. Jag gjorde misstaget för några år sedan och framkallade nästan 1000st bilder. Korten var i oordning och efter jag lyckats få dem rätt så hade jag ingen mer ork än att lägga dem i en kartong som jag skulle ta itu med en annan dag. Denna kartong står dock orörd fortfarande. Men den här gången ska jag vara bättre.
Jag börjar med att framkalla sonens födelse har jag tänkt.


Nyfödd och glad 

Jag är duschad och klar, redo att åka hem. Väntar bara på att de obligatoriska 6 timmarna ska gå, njuter samtidigt av min lilla bebis


Jag åkte och hämtade dottern tidigt på dagis. Dagisfröknarna var helt chockade att jag redan hade fött barn, åkt hem OCH var där för att hämta på dagis ;-) 
Det här är dottern och sonens första möte. MYS!


Första gången hon höll honom =)


Nej nu måste jag nog framkalla korten också istället för att bara titta på dem ;-) Men det är svårt att låta bli när jag har så underbara barn =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar