tisdag 8 februari 2011

Projekt: barnens rum -KLART!

Vilken pärs det här var men nu är det klart. En tur till Ikea skulle behövas för att uppdatera lite nya möbler och ramar men nu är det så färdigt som det kan bli i dagsläget åtminstone. Fast nu märker jag att jag totalt förträngt alla hundratals leksaker som ligger i vårt sovrum och som väntas på att plockas ner i kartonger. Tur att man kan stänga dörren =) Det blir dock väldigt spännande då vi ska gå och lägga oss där...haha..

Så här blev allrummet:

Före:





Efter:

Så här mådde jag halvvägs in i eländet...



Ångest!! Varför, varför, VARFÖR började jag???


Men nu är det klart iallafall (jag bortser fortfarande från alla leksaker i vårt sovrum och lekhuset i vardagsrummet). Jag väljer att leva i förnekelse. Underbart! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar