fredag 25 februari 2011

Första kläderna från Nova Star s/s 2011 inhandlade

Äntligen kom Nova Stars vårkollektion till stan så givetvis åkte jag och barnen till den enda butiken som säljer NS. Urmysiga Kanel form & design. Dottern hade siktet på en lila klänning och en gul tunika. Och båda fanns så hon var glad. Så fort vi kom hem sprang hon in och satte på sig klänningen. Och hon lyste som en sol =)

Hon hade inte riktigt tid med att posera med sina nya kläder så jag fick skynda mig och ta ett par bilder iallafall.


Mammas fina Nova Star tjej. Så nöjd hon är =)


Hon upptäckte att klänningen hade fickor vilket var en höjdare.


Efter hon kom på att vi ska ha kalas i morgon (för hunden som fyller) så valde hon att "spara" klänningen till dess och bytte om till sin gula fina tunika istället...

Nöjd!


Supernöjd!


Allt fanns inte som jag skulle ha så jag har skickat iväg en beställning med övriga kläder. Nu väntar jag med spänning på att de ska komma =)

2 kommentarer: