lördag 26 februari 2011

Kalas, pizza och trevligt sällskap

Det blev tre sorters muffins och en hallonpaj till tonerna av Cookies n' Beans.


Hunden har firats ordentligt nu och hon verkar trött efter dagen. Min mamma, mina två systrar och systerdotter kom på besök med paket i högsta hugg. Och hunden blev lika glad som vanligt då de kom.


Dottern hjälper hunden med paketen


Men hunden väntar otåligt på godiset som hon lyckats lokaliserat genom att fuska då hon luktade på alla paket. Dottern tyckte istället att det paketet skulle ges sist. Därför ser hunden lite ledsen ut... =)





Äntligen


Chokladmuffins med apelsinchokladbitar i
Hallonmuffins
Marmorerade vanilj- och chokladmuffins med choklad på



Hallonpaj som serverades ljummen med vaniljglass


Syster, sonen och syster


 Dottern, som är less på mig och min kamera, och min mamma


Mosters raring


Maken


Gott med fika och mys med bebis


Sonen fast besluten om att han kan bära sin kusin


Själv ska han bära henne


Vilket han givetvis inte får men till slut blir han ändå nöjd


Han hittar istället kusinens mössa som han satte på sig



Tiden går fort då man har roligt så vi bestämde oss för att beställa pizza. Medan vi väntade på dem låg vi på golvet och lekte med raringen. Då de kom tillbaka möttes de av synen med mig på golvet framför raringen med kameran i högsta hugg och sonen sittandes på min rygg med benen på mina axlar....haha...


 Sötnos


Gott med pizza, ibland. Det blev dock mest suddiga kort så antingen åt alla väldigt fort eller så hade jag så bråttom med kameran för att själv få börja äta ;-)





 
Matvrak... Nöjd nu N-T? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar