torsdag 24 februari 2011

Chi San verkar funka

Första dagen med Chi San
Jag känner mig piggare, faktiskt. Och jag kan helt och hållet ge Chi San äran. Nu är det inte så att jag springer runt av nyfunnen energi men jag känner mig ändå piggare än vanligt. Det tar inte emot och känns lika tungarbetat längre.

Det blev skidorna till dagis för dottern och då hon var lämnad så tog jag en timmes promenad med vagnen och hunden. Hem och ställde mig och bakade muffins. Och nu ska jag och sonen till öppna förskolan innan vi ska hämta dottern igen. Alla vanliga "sysslor" var gjorda redan innan vi gick till dagis i morse så visst har det blivit skillnad =)

Hoppas det håller i sig. Ska nog ta en extra dos nu i början för att inte tappa effekten =) Smaken lockar inte men energin gör att det är värt det =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar