söndag 13 februari 2011

Vad är nu detta? Melodifestivalen..

Vad är nu detta? Förra veckan sattes ribban högt i första deltävlingen av Melodifestivalen. Bidragen var bra allihop, mer eller mindre åtminstone. Jag har sett fram emot deltävling nr.2, jag har till och med längtat. Men vilket magplask. Jag satt frågandes under hela programmet.
Visst, Sanna Nielsen var riktigt bra, absolut, men sen fick jag börja fundera på vilka som inte var sämst. Och jag kom fram till att Brolle och The Moniker var något bättre än övriga. Men jag trodde så mycket mer, hoppades på dem så mycket mer.

Hur kommer övriga deltävlingar vara undrar jag nu. Visst kommer jag sitta där i soffan på lördag och hoppas på bra bidrag. För nu kan det inte bli sämre så nästa veckas bidrag kommer åtminstone vara bättre än gårdagens (bortsett från Sanna Nielsen som var riktigt bra)

Rickard Olsson och Marie Serneholt gjorde bra ifrån sig igår. Spelade på förra veckans missar, det är alltid skönt med människor som inte tar sig själva på så stort allvar. Och deras tankar där Marie var en Barbie var roligt också =) Bra jobbat Rickard och Marie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar