tisdag 8 februari 2011

Kall promenad i blåsten

Jag och barnen tog en promenad i solen med tanten (hunden). Det såg betydligt härligare ut vad det faktiskt var. Än så är det fortfarande riktigt kallt i vinden fast det underbara är att mycket av snön faktiskt har smält bort =)
Barnen är som vanligt bättre klädda än mig själv (när ska jag lära mig klä mig själv bra också?) så dottern svettades snarare.


Tanten




Sonen vägrar vara med på kort men det struntar storasyster i som fotar ändå








Sonen somnade sött i vagnen






På garageuppfarten är det total isgata så man kommer knappt upp. En dag då jag kastade ut salt för att bekämpa isen fick jag en utskällning av dottern för att jag förstörde hennes isbana. Men den blev inte så förstörd eftersom det är 20 cm is så saltet hade ingen större verkan. Hon blev supernöjd!




Ser du att snön börjar smälta, man kan både se lite gräs och bambun....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar