måndag 21 februari 2011

Spännande

Jag har fått ett mail från Fazer om att det kommer en ny version av Dumle. Nämligen Go Nuts with Dumle – Dumle Snacks med cashewnötter. Dumle är först på svenska marknaden med att lansera en kombination av choklad och cashewnötter i påsformat.

Jag som älskar Dumle känner att jag med all säkerhet måste bege mig till affären snart och leta efter denna påse. För det låter så gott. Sen att jag är allergisk mot nötter får jag bortse från ibland för vissa saker är värt att få kli i halsen av ;-)

Jag återkommer med min åsikt när jag får tag på det, vilket antagligen kommer bli väldigt snart ;-)

2 kommentarer:

  1. Kan man prenumerera på viktig information såhär?

    SvaraRadera
  2. Haha...jag tror att jag fick det mailet för att jag har den här bloggen och så hoppades de väl att "Go Nuts Dumle" skulle passa mig så att jag skulle skriva om det. Allra bäst hade ju varit om de hade skickat mig en påse också men jag får vara nöjd med att jag fick information om nyheten iallafall eftersom jag tycker att de är så goda ;-) Ve och fasa om jag hade missat dem ;-)

    SvaraRadera