lördag 26 februari 2011

Cookies n' Beans och bakning

Här diggar jag Cookies n' Beans på hög volym medan jag bakar det ena goda efter det andra. Hunden fyller år idag så som vanlig ordning ställer vi till med kalas. Gäster, paket och fika =)

Jag vrålar med i musiken och upptäcker rätt fort att jag definitivt inte låter som tjejerna som sjunger...haha... Jag tänkte först att det säkert beror på att jag inte kan sjunga i deras tonart men helt ärligt så kan man undra om jag någonsin kan pricka in någon rätt ton någonsin ;-) Men jag sjunger ändå jag ;-) Fast just i detta fall kan familjen vara glada för att de inte är hemma för nu låter det värre än vanligt...haha...tur att man bor i villa =)

Hoppas du får en riktigt härlig lördag!

Veronica: vad jag längtar till den 27 april =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar