tisdag 8 februari 2011

Projekt: barnens rum

Jag har mot bättre vetande dragit igång med ett riktigt stort projekt rörande barnens alla rum. Rensa bort alla saker som de inte använder, möblerar om helt och städar samtidigt. Varför idag? Den dagen som jag har fått sova som allra minst börjar jag med sådant här. Jag måste vara galen. Nu sitter jag helt utslagen med möbler och leksaker i alla rum inkl. vårt sovrum och vardagsrummet. Försöker hitta lite ork med coca cola och Lindt chokladkulor men ingen effekt ännu. Snart ska väl sockerkicken sätta fart. Barnen är det full fart på, de springer runt och leker, skrattar och slåss. Jag tittar bedjande att de ska ta det lugnt men det hjälper inte.

Jag ska nog hämta en till chokladkula, sen kan jag sätta fart =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar