tisdag 15 februari 2011

Läget

Läget är detsamma. Syster är kvar på intensiven och läkarna står frågande till vad som är fel. Experter från en annan stad har varit där men kunde bara bekräfta att bakteriell hjärnhinneinflammation nu kan uteslutas helt. Idag har jag båda barnen hemma så jag kan tyvärr inte åka dit men mamma och min andra syster åker dit nu så det är ju bra.

Jag känner mig så tom. Jag som annars har tusen saker att göra och fixa med går omkring rastlös och vet inte vad jag ska göra. Jag kan inte komma på en enda vettig sak att göra och jag har inte lust med något.

Hoppas att hon kryar på sig fort.

Kramar till N-T, bli frisk nu!!!

2 kommentarer:

  1. Usch.. tänker på er.. "tur" att några av de värsta tänkbara diagnoserna är uteslutna iaf..
    Hoppas hon kryar på sig snart!
    Kram på er

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen. Bättre det än inget... Tack snälla! Kram

    SvaraRadera