fredag 25 februari 2011

Fynd från Sobea

Vad glad jag blev då jag kikade in på Sobeas hemsida och upptäckte att de säljer ut vissa varor till 70% rabatt =) Det blir ju nästan gratis. Tyvärr fanns inga av deras härliga mysbyxor kvar i min storlek men vad roligt för dem som kan fynda dessa.
Jag fyndade istället ett par mysbyxor till dottern, likadana som jag har ;-) Så vi kommer vara så tjusiga =)

Jag älskar mina Sobea byxor =)

Nu ska vi bege oss till en dagiskompis till dottern och ha en play-date =)

2 kommentarer:

  1. Hej

    Har en fråga gällande era klinkers i hallen, minns du namnet på dem?, vill också ha sådana till vårt hus som vi håller på att bygga.
    Mvh Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej Jessica!

    Vilken bra smak du har ;-)

    De är från Höganäs och är 33cmx33cm. Jag skickade ut maken i garaget för att titta på kartongen som finns kvar efter produktnamn men tyvärr stod det inget. Men tittar du efter Höganäs, den storleken samt färgen så kan det inte finnas allt för många att leta mellan. Lycka till! =)

    Trevlig helg!

    Vänliga hälsningar Nathalie

    SvaraRadera