lördag 19 februari 2011

Nu börjar det likna något

Melodifestivalen

Nu är vi på banan igen... Betydligt bättre bidrag den här veckan än förra.
Jag har inga favoriter som jag tycker kan vinna melodifestivalen för alla känns jämnbra, kanske lite ljummet men ändå med bra kvalité.

Min absoluta favorit är Sara Varga med "Spring för livet". Ingen vinnarlåt av melodifestivalen som så men jag gillar den SKARPT. Vilket jag verkligen inte trodde, kanske är det mina fördomar om just Sara Varga som spökade men jag hade fel. Jag gillade den lätta sminkningen och hon kändes äkta, riktigt äkta.

En låt som jag kommer fortsätta lyssna på! Jättebra Sara Varga!

2 kommentarer:

  1. Gillade också den låten :) som du säger,kanske ingen vinnarlåt men den va riktigt bra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Verkligen fin och jättebra var den =)
    Kram

    SvaraRadera